"Compania a inregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 16,8 milioane lei din vanzarea politelor RCA in lunile octombrie 2006-ianuarie 2007, dupa ce am incheiat 35.000 de polite RCA", a precizat Gluvacov.

El a adaugat ca, numai in perioada 22 octombrie-25 noiembrie 2007, Asitrans si-a dublat numarul de polite RCA vandute fata de acelasi interval din 2006, pana la 22.000 polite, deoarece compania si-a pastrat tariful si a oferit tichete cadou cu valori intre 20 si 40 lei la incheierea politelor.

Pe de alta parte, Gluvacov a precizat ca Asitrans este singura companie care vinde polite in rate pentru persoane fizice. Astfel, politele RCA cu o valabilitatea pentru un an pot fi achitate in patru rate, iar cele cu valabilitate de sase luni se pot achita in doua rate. Totodata, clientii RCA Asitrans beneficiaza de tractare gratuita chiar si in cazul unor defectiuni tehnice, care nu au legatura cu un accident.

Compania va investi circa 250.000 euro in campania de promovare cu privire la politele RCA pe toate canalele media, care include si "barter", prin care Asitrans ofera asigurari in schimbul promovarii.

Citeste si:

Asitrans urmeaza sa-si schimbe denumirea in EuroIns Romania, astfel ca o perioada de sase luni dupa 1 ianuarie va practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns Romania, a mai spus directorul executiv al companiei.

Asitrans a inregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 66,62 milioane lei in primele noua luni din 2007, in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand afisase prime de circa 49 milioane lei.

Grupul bulgar Eurohold a anuntat in luna iulie ca a cumparat peste 75% din actiunile Asitrans Asigurari, pentru care a platit 12,5 milioane euro. Compania romaneasca de asigurari isi schimba denumirea de la 1 ianuarie 2008 in EuroIns Romania, iar divizia sa de leasing, Asitrans Leasing, va deveni Eurolease Auto. Campania de schimbare a imaginii (rebranding) este estimata la 500.000 de euro.