Brokerii de asigurari sunt nemultumiti, deoarece bancile isi obliga clientii care doresc sa achizitioneze un bun sau un serviciu prin credit sa incheie un contract de asigurare cu o societate de profil agreata de banca.

Astfel, clientii nu pot beneficia de toate informatiile si de consultanta oferita de un broker specializat. "Aceasta impunere compromite ideea de asigurare in randul clientilor. Ei nu au acces la toate informatiile si poate ca anumite riscuri nu sunt acoperite de polita", a explicat Bogdan Andriescu, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari (UNSICAR).

CONSULTANTA.

"In tarile cu o industrie a asigurarilor dezvoltata, lucrurile sunt bine asezate. Prin banci se vand acele asigurari standard care nu necesita prea multa consultanta. Insa cei care doresc sa cumpere un produs mai performant, mai bun, mai complex au nevoie de consultanta", a explicat Antonio Souvannasouk, membru in consiliul director al UNSICAR. Presedintele UNSICAR a mai spus ca situatia ideala ar fi ca banca sa recomande unui client un broker de asigurare, care il va indrepta spre societatea de asigurare cu oferta cea mai buna. Volumul primelor subscrise, intermediate de brokerii de asigurare, ar putea atinge la finele anului 2005 o pondere de 20% din totalul pietei asigurarilor, comparativ cu 14% in 2004. In 2004, brokerii au intermediat prime brute subscrise in suma de peste 120 milioane de euro, la un volum al pietei de 863 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri