Acesta a precizat ca societatea a inregistrat profit in ianuarie si februarie.
El a mentionat ca strategia de dezvoltare a companiei nu este orientata spre acumularea rapida de cota de piata, iar de la infiintare "respinge practicile de dumping, inca utilizate pe piata romaneasca de profil, pe care pare sa persiste obsesia costurilor minim posibile".
Directorul general adjunct al Credit Europe Asigurari a adaugat ca, in 2007, doar 31% din portofoliu (1,78 milioane de lei) era reprezentat de asigurarile tip Casco, in timp ce asigurarile de cladiri si bunuri continute insumau aproape jumatate (47%) din portofoliu, respectiv 2,72 milioane de lei. De asemenea, asigurarile de credite reprezentau circa 19% din portofoliu, respectiv 1,07 milioane de lei.
"La sfarsitul acestui an vom asista la o crestere de cateva ori a nivelului primelor brute subscrise fata de nivelul inregistrat anul trecut, in conditiile in care acest acest nivel a fost deja depasit in primele trei luni de activitate ale acestui an", a spus Manoliu.
El considera ca perspectivele societatii sunt incurajatoare, atat din punct de vedere al canalelor de distributie, cat si din punct de vedere al proiectelor de lansare de noi produse. Societatea mizeaza in special pe vanzarea de produse prin intermediari.
Credit Europe Asigurari tinteste unul din primele 15 locuri pe piata la sfarsitul lui 2008
"Conducerea companiei estimeaza atingerea implicita a uneia dintre primele 15 pozitii ale pietei romanesti de profil la sfarsitul anului 2008, fara ca acest aspect sa reprezinte un scop in sine", a adaugat Manoliu.
El a mentionat ca ponderea asigurarilor non-auto a fost mai mare decat ponderea asigurarilor tip Casco din luna octombrie 2007. Mai mult, ponderea asigurarilor de tip Casco in portofoliul companiei dupa primul trimestru din 2008 a scazut sub 20%, in conditiile unui nivel de subscrieri comparabil cu cel afisat la sfarsitul lui 2007.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: