Asirom a avut anul trecut pierderi de 31,8 milioane lei, dupa castigul de 14 milioane lei din 2006. Compania a hotarat sa acopere pierderile afisate in 2007 din profiturile ce ar urma sa fie obtinute pe segmentele de asigurari generale si de viata in urmatorii cinci ani.
Compania a investit aproape un milion de euro intr-o campanie de schimbare a imaginii, care va presupune in special cheltuieli de publicitate, conform declaratiilor directorului general al societatii, Boris Schneider.
Campania de schimbare a imaginii Asirom, care va dura doua luni, va fi implementata de agentia de publicitate LMA International si va consta in difuzarea de reclame in mass-media, cat si in alte modalitati de promovare.
Schimbarea imaginii vine dupa preluarea companiei de catre grupul austriac de asigurari Vienna Insurance Group, care detine in mod direct si indirect 99,9% din capitalul social.
Vienna Insurance Group mai controleaza in mod direct in Romania companiile Omniasig, unde detine 97,78% din actiuni, si Unita, cu 99,99% din titlurile societatii si, indirect, Omniasig Asigurari de Viata si Agras. Omniasig Asigurari de Viata este controlata, printr-o detinere de 50%, de Omniasig, iar Unita detine la Agras o participatie majoritara de 75,7%.
De asemenea, in urma unei intelegeri cu conationalii de la Erste Bank, Vienna Insurance Group a preluat, la sfarsitul lunii martie, afacerile de asigurari ale bancii austriece, inclusiv cele de pe piata romaneasca. Astfel, VIG a preluat participatiile majoritare in cadrul BCR Asigurari de Viata si BCR Asigurari de la Banca Comerciala Romana (BCR), subsidiara romaneasca a Erste Bank.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: