Afacerile de pe piata romaneasca ale grupului financiar cipriot Bank of Cyprus au generat un profit dupa impozitare de 1,3 milioane euro in primul trimestru al acestui an, la mai putin de un an de la inceperea operatiunilor in Romania.
Bank of Cyprus a intrat pe piata din Romania in martie 2007 pe sectorul institutiilor de leasing, iar in iulie 2007 a inceput operatiunile bancare, vizand in primul rand sectorul de corporate banking.

Portofoliul de credite de pe piata romaneasca al Bank of Cyprus a ajuns la finalul lunii martie la 349 milioane euro, fata de 29 milioane euro in martie 2007.

Bank of Cyprus vrea sa deschida sapte noi unitati in acest an, 15 in 2009 si inca 15 in 2010.

Planurile pentru 2010 au fost reconfirmate, grupul urmand sa aiba 40 de unitati in Romania, din care 22 in Bucuresti, si un portofoliu de credite de 1,5 miliarde euro.

Grupul cipriot si-a propus sa intre pe piata romaneasca a cardurilor si sa ofere servicii de internet banking in acest an.

Tot pentru acest an, Bank of Cyprus vrea sa detina o infrastructura completa de retail pe piata bancara romaneasca, care presupune tintirea clientelei profesionale si oferirea de produse de creditare competitive in primul an.

Banca si-a propus sa intre mai puternic pe finantarea de proiecte in Romania si pe pe credite sindicalizate.

Bank of Cyprus a afisat pentru primul trimestru din 2008 un profit dupa impozitare de 116 milioane euro, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri