Zeci de persoane au tastat eronat cateva zerouri in plus
Zilele trecute un coleg de-al meu intreba nelinistit in redactie ce poate face deoarece sotia lui a tastat din greseala 2.000 de lei in loc de 200 de lei cand si-a platit factura pentru telefonul mobil. Mai precis, platise 20 de milioane de lei vechi pentru o factura de 2 milioane de lei. Nu a fost insa singura persoana care a numarat gresit zerourile. Cele mai multe cazuri au fost inregistrate in randul clientilor de telefonie mobila si fixa, companiile din aceasta zona fiind si printre singurele care accepta platile prin bancomate. Incurcaturile au inceput inca din prima zi a denominarii. In data de 1 iulie 2005, aproximativ 40 de clienti ai Connex care si-au platit factura pentru serviciile de telefonie mobila la ATM-uri au efectuat, din greseala, plati de zece ori mai mari, spune Carmen Mincu, director Departament Plati in cadrul companiei Connex.

Aceste probleme au fost solutionate prin rezolvarea fiecarui caz in parte, deoarece clientii aveau conturi la banci diferite. La sesizarea clientilor, Departamentul Plati al Connex a contactat bancile si a cerut restituirea diferentelor de bani direct pe cardul clientului, iar fiecare client a fost instiintat telefonic imediat ce bancile au confirmat rezolvarea situatiei, precizeaza directorul de plati de la Connex. Clientii Orange au numarat mai bine zerourile, astfel ca mai putine persoane, aproximativ 20, au platit generos facturi cu sume obisnuite. In situatia in care clientul tasteaza o suma gresita si plateste o suma mai mare, se face returnarea sumei, spune directorul de comunicare al Orange, Amalia Fodor. La plata facturilor RomTelecom, un singur abonat a gresit suma introdusa si a solicitat restituirea banilor. Reprezentantii bancilor infirma datele operatorilor de telefonie mobila, sustinand ca utilizatorii de carduri nu au avut probleme, ci, dimpotriva, au rotunjit in minus facturile platite.

Ce facem cand platim mai mult?

> se contacteaza Serviciul de relatii cu clientii
> sau se face o reclamatie in scris - se vor cere datele (cod IBAN, suma de returnat, titularul contului, banca si sucursala)
> returnarea sumei se proceseaza cam intr-o saptamana - returnarea poate dura mai mult daca a fost introdus si codul de abonat gresit
> RomTelecom ofera optiunea ca banii sa ramana ca si credit pentru a plati facturi ulterioare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri