"E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor", prin care isi propune sa aduca in atentia romanilor importanta sigurantei financiare pe termen lung. Romania: Asigurarile de viata au o pondere de doar 20% din totalul politelor de asigurare emise - Franta: 70%, Suedia: 70%, Italia: 62%, Polonia: 58%, Ungaria: 54%, Germania: 46%, Austria: 45%, Spania: 42%, Cehia: 40%.

Generali Group - cel de-al treilea grup de asigurari din Europa, dupa veniturile din prime
Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata in Romania "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie si va fi implementata pe TV si Internet, cu un buget total de 1.000.000 euro, valoare de rate card.

In paralel, in print va rula o campanie complementara de promovare a celui mai nou produs al companiei, EURO Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro.

Citeste si:

Campaniile poarta semnatura agentiei de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.

"Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult sub-dimensionata, daca facem comparatie cu celelalte tari europene. Inseamna ca romanii nu percep la adevarata valoare importanta componentei de protectie financiara. Pe de alta parte, Romania prezinta poate cel mai ridicat potential de crestere din Europa Centrala si de Est, specialistii estimand pentru 2008 o crestere de 20-25%. Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar", a declarat Ovidiu Racoveanu, sef Serviciu Asigurari de Viata Generali Asigurari.

Spotul TV va fi difuzat in patru variante, de 30” si 15”, punand in valoare cele doua mesaje principale ale campaniei: "De peste 175 de ani, Grupul Generali este partenerul de incredere a milioane de clienti din intreaga lume" si "Milioane de familii nu au protectie financiara".