"Serviciul de Contact Center vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", a declarat presedintele BCR Asigurari, Mihai Tecau.

Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft, pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor si, astfel, nemultumirea clientilor, se arata in comunicat.

"Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari", a adaugat presedintele BCR Asigurari.

Citeste si:

Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.

BCR Asigurari are un capital social de 73,7 milioane lei si o retea de 172 unitati teritoriale.

BCR Asigurari a afisat prime brute subscrise de 262 milioane lei (71,4 milioane euro) in primul semestru, in scadere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut, evolutie motivata de asigurator prin reducerea subscrierilor societatii pe produsele mai putin profitabile.