BCR Asigurari inaugureaza astazi un serviciu specializat pentru reducerea timpului si simplificarea procedurilor de avizare a daunelor, dar si a programarii in vederea efectuarii constatarilor, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul, au anuntat reprezentantii companiei.
"Serviciul de Contact Center vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", a declarat presedintele BCR Asigurari, Mihai Tecau.

Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft, pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor si, astfel, nemultumirea clientilor, se arata in comunicat.

"Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari", a adaugat presedintele BCR Asigurari.

Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.

BCR Asigurari are un capital social de 73,7 milioane lei si o retea de 172 unitati teritoriale.

BCR Asigurari a afisat prime brute subscrise de 262 milioane lei (71,4 milioane euro) in primul semestru, in scadere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut, evolutie motivata de asigurator prin reducerea subscrierilor societatii pe produsele mai putin profitabile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri