Cel mai important criteriu ramine increderea
Cu toate ca in ultimii ani piata bancara s-a dezvoltat continuu, impactul cel mai mare asupra satisfactiei clientilor cu privire la serviciile bancare este, in continuare, strins legat, in primul rind, de increderea pe care persoanele o au in respectiva banca.
Ambianta sediului, amabilitatea personalului si promptitudinea in rezolvarea solicitarilor clientilor, existenta unor servicii care sa i se potriveasca clientului si consilierea in alegerea serviciului optim oferita de personalul bancii au, de asemenea, un impact important asupra cresterii satisfactiei clientilor.
Cele mai de incredere banci sint considerate BRD - Group Socit Gnrale (media 5.51 din maxim 7), BCR (media 5.44) si Raiffeisen Bank (media 5.49), evaluarile lor fiind semnificativ mai bune decit ale celorlalte banci analizate.
Dintre bancile analizate, cea mai buna evaluare generala din partea clientilor au avut-o BRD - Group Socit Gnrale (cu o medie de 7.89 din maxim 10), BCR (cu o medie de 7.84), Raiffeisen Bank (media 7.73) si BCIT (media 7.73). Acestea sint urmate de Banc Post (media 7.49). Cele mai mici evaluari le-au primit CEC (media 7.25) si Banca Transilvania (media 6.90).
BRD si BCR sint la egalitate
Intre evaluarile bancilor BRD - Group Socit Gnrale si Banca Comerciala Romana nu exista diferente semnificative, mediile obtinute de cele doua fiind asemanatoare pe marea majoritate a atributelor analizate. Raiffeisen Bank se remarca prin evaluarile semnificativ mai mari decit media generala pe care le-a obtinut la atributele referitoare la ambianta sediilor, personalul angajat, informarea clientilor, tehnologiile folosite si timpul de aprobare a creditelor. Aceasta banca are, conform evaluarilor, personalul cel mai amabil si dornic sa te ajute.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: