GarantiBank vrea ca volumul creditelor de retail sa urce cu 50% pana la finalul lui 2009, de la nivelul de 120 milioane euro inregistrat la sfarsitul anului trecut, in timp ce volumul total al creditelor ar urma sa creasca cu 40%, a spus directorul pe retail si asigurari bancare, Okan Yurtseve.
"In pimul trimestru al anului, bancile au avut o abordare de tipul «wait and see» si au asteptat sa vada cine da credite, insa al doilea trimestru va fi mai bun, iar piata de creditare se va normaliza pentru ca oamenii vor avea nevoie de credite in continuare, iar dobanzile la imprumuturi vor continua sa scada gradual", considera Yurtsever, citat de NewsIn.

Totodata, Yurtsever a mentionat ca banca vrea sa isi sporeasca in 2009 volumul depozitelor atrase cu 80% fata de nivelul inregistrat la finalul anului precedent.

Potrivit datelor furnizate de banca, activele GarantiBank se situau la 450 milioane euro la finalul anului trecut.

In plus, GarantiBank vrea sa lanseze gradual, in 2009, produse bancare noi, a precizat Yurtsever.

"Vrem sa ne concentram asupra lansarii unor produse de asigurare in sfera imprumuturilor, dar si a produselor de tipul digipass pentru telefon", a mai sus directorul de retail al bancii.

Referitor la extinderea bancii, Yurtsever considera ca "2009 este anul consolidarii bancare", insa GarantiBank va deschide pe parcursul acestui
an 4-5 noi unitati, in conditiile in care in prezent banca are 49 de unitati.

"GarantiBank are aproximativ noua angajati in fiecare unitate, iar in primul trimestru am facut unele angajari, insa, in prezent incercam sa facem cat mai multe traininguri pentru angajati", a mai spus Yurtsever.

La sfarsitul lui 2008, GarantiBank avea 50.000 de clienti.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri