Allianz Direct si-a sporit afacerile cu 30% in primul trimestru din acest an, iar numarul de polite emise se apropie de 1.000, valoare pe care Allianz Direct doreste sa o tripleze pana la sfarsitul anului, a anuntat compania.
“Primul trimestru s-a derulat si s-a finalizat intr-un trend crescator, adica primele trei luni de activitate au inregistrat cresteri de 30% pe luna, din punct de vedere al nivelului primelor subscrise, iar numarul de polite emise se apropie de 1000, valoare pe care Allianz Direct doreste sa o tripleze pana la sfarsitul anulu”, se arata in comunicatul companiei.

Portofoliul Allianz Direct contine in prezent trei produse ce pot fi achizitionate prin internet de catre persoanele fizice: RCA - asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru pagube produse tertilor din accidente auto, CASCO DIRECT - asigurarea de avarii si furt a autovehiculelor si asigurarea pentru calatorii in strainatate.

Plata produselor disponibile prin Allianz Direct se poate face on-line - direct prin internet sau off-line (prin oricare dintre modalitatile de plata curente - numerar, ATM, transfer bancar, debit direct, internet banking, etc.), cu mentiunea ca in cazul platii online politele sunt disponibile pe loc in format electronic.

Cele mai bine vandute polite online sunt cele de calatorie, in proportie de 50%. Aceasta acopera atat urgentele medicale cat si accidentele, iar optional bagajele si raspunderea civila a persoanelor asigurate fata de terti, in afara Romaniei putand fi emisa chiar in ziua plecarii asiguratului, pe baza platii online.

Politele RCA si Casco Direct reprezinta impreuna mai mult de 90% din valoarea toatala aprimelor subscrise prin Allianz Direct. Cele doua forme de asigurare sunt disponibile ca pachet RCA + Casco Direct.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri