"Noua companie nu va fi construita pe structura niciuneia dintre cele trei companii detinute de Groupama, dar va valorifica la maximum resursele umane si materiale de la fiecare dintre cele trei. In plus, ne bazam pe cunostintele si expertiza castigate deja in alte 13 tari in care Groupama este prezenta", a declarat reprezentantul Groupama in Romania, Denis Rousset.

Proiectul presupune fuziunea Asiban si a BT Asigurari si crearea unei companii cu o noua structura organizationala si de management, se arata in comunicat.

In functie de obtinerea aprobarilor necesare din partea CSA, Groupama intentioneaza sa inceapa procesul de rebranding al agentiilor in vara acestui an si sa lanseze noul brand Groupama Asigurari in a doua jumatate a anului.

Echipa de conducere propusa include atat experti locali, cat si internationali, din randul managerilor de la Asiban, BT Asigurari, OTP Garancia si Groupama. Pentru pozitia de director general al noii companii, Groupama il propune pe Denis Rousset (Groupama/BT Asigurari), iar pentru cea de director financiar pe Pascal Guille (Groupama).

Calin Matei (OTP Garancia) va fi responsabil pentru asigurarile de viata, iar Marie Sarraute (Groupama) pentru asigurarile non-viata. De asemenea, Sanda Nicoara (BT Asigurari) va conduce departamentul de Daune si Servicii, Stefan Dicu (Asiban) va fi responsabil de Distributie, iar Laurent Thuillier (Groupama) va raspunde de Proiecte Strategice.

Departamentul de resurse umane (HR) va fi condus de Monica Marchis, iar Anca Teodorescu se va ocupa de infrastructura IT.

In ceea ce priveste OTP Garancia, integrarea acesteia in noua companie se va produce gradual, mai intai prin absorbtia personalului din vanzari, urmand ca fuziunea sa se finalizeze din punct de vedere tehnic pana la inceputul anului 2010, se mai arata in comunicat.

In acest timp, activitatea companiei se va desfasura in mod normal, angajatii implicati in activitatile de back-office continuand sa deserveasca clientii din portofoliul companiei.

In functie de obtinerea aprobarilor necesare din partea CSA, Groupama intentioneaza sa inceapa procesul de schimbare a imaginii (rebranding) agentiilor in vara acestui an si sa lanseze noul brand Groupama Asigurari in a doua jumatate a anului.

Groupama deserveste peste 16 millioane de clienti din toata lumea si are mai mult de 38.500 de angajati. Grupul este prezent in 13 tari, concentrandu-se pe pietele cu potential mare de crestere, incluzand Ungaria, Romania, Bulgaria, Turcia si, din 2008, si Slovacia.