Astfel, plata se face automat, la data scadentei, din contul curent, fara a mai fi necesara deplasarea la casieriile bancii sau ale furnizorului.

Avantajele serviciului debit direct fiind economia de timp, certitudinea ca facturile vor fi platite la timp si, nu in ultimul rand, faptul ca nu sunt percepute costuri suplimentare, comisionul fiind 0.

„Practic, plata se face direct din contul clientului, pe care, in acest caz, trebuie sa-l aiba la Volksbank Romania, iar operatiunea se efectueaza in mod automat, la data scadentei. Pentru a beneficia de debit direct este necesara incheierea unei Conventii de Plata, la contractarea serviciului, care se poate realiza la oricare unitate a bancii”, se mentioneaza in comunicat.

Volksbank Romania se alatura astfel conventiilor pe care Romtelecom le are cu diferite companii. Romtelecom a dezvoltat prin aceste pateneriate o gama variata de modalitati de plata si o retea extinsa de locatii pentru plata facturii telefonice.

La aceasta data, clientii au la dispozitie peste 20.000 de puncte de incasare cums unt ghiseele bancilor, bancomate, oficii ale Postei Romane, serviciile Unikasa si Simplis Facturi, punctele de incasare PayPoint, magazine Germanos si Romtelecom.

Volksbank Romania este o banca traditionala de retail, care se orienteaza in special catre segmentele de piata reprezentate de catre persoanele fizice, micro intreprinderi si intreprinderi mici si mijlocii.

Banca ocupa, dupa active, locul trei in sistemul financiar romanesc, care au ajuns la 5,4 miliarde de euro.

In prezent, Volksbank Romania este pozitionata pe locul trei in sistemul bancar romanesc cu active de peste 5,4 miliarde de euro si o cota de piata de 6,7%.