“Desi mediul economic al anului 2009 a fost unul dificil, ING Bank Romania a demonstrat ca are o pozitie solida la nivel local si o strategie care are rezultate pe termen lung. Performantele noastre, precum si consolidarea prezentei ING Bank in Romania reprezinta dovezi ca am caştigat increderea clientilor nostri, companii si clienti individuali, fiind cu adevarat implicati pe piata romaneasca”, a declarat Misu Negritoiu, director general al ING Bank Romania.

Numarul de clienti individuali ai subsidiarei locale a ING Bank a crescut de la 573.000 in semstrul intai din 2008, pana la 826.000 de client in primele sase luni din acest an. De asemenea, numarul de clienti intreprinderi mici si mijlocii ai ING a crescut de la 5.438 la 12.191.

Creşterea activelor totale cu 16% in primele sase luni din 2009 fata de primul semestru de anul trecut, pana la 10.477 milioane lei (2.477 mil. euro), precum si un raport imprumuturi/depozite de 98% asigura bancii o pozitie solida pe piata romaneasca.

„Aceste rezultate arata in primul rand valoarea echipei ING: intr-o perioada tulbure, in care fluctuatiile pietei au influentat toate segmentele economiei, ING a reusit sa isi creasca cota de piata in Romania si sa obtina rezultate foarte bune. Avem in prezent 230 de puncte de vanzare care vor satisface in curand nevoile a 1 milion de clienti”, sustine Albert Roggemans, director general adjunct in cadrul ING Bank Romania.