Cititorii Wall-Street, parte a celei mai mari comunitati de afaceri din Romania, reprezinta cele mai importante personaje din paginile de istorie ale presei online de business. In ierarhia noastra, oameni de afaceri de succes si povestile lor ocupa cea mai importanta pozitie dupa cititori.

Crinu Andanut, CEO Allianz-Tiriac Pensii Private:
“Urmaresc presa online de cativa ani deja, e mai usor sa treci prin titlurile zilei din cateva clickuri. Sincer insa, online-ul inca nu egaleaza placerea de a rasfoi un ziar in forma clasica desigur, in diminetile cand timpul permite acest lux”.

“Cu siguranta publicatiile online au avantajul de a transmite mai rapid subiectele catre public, cititorul nu trebuie sa astepte editia de a doua zi pentru a citi stirile... de ieri. Lipsa de constrangeri de spatiu aduce doua alte plusuri clare: pe de-o parte, niciun articol interesant nu ramane pe afara din motive de spatiu iar pe de alta parte dispare motivatia pentru articole de umplutura, pentru ca nu exista pagini de print de acoperit integral cu text”.

La polul opus, probabil ca singurul dezavantaj vine din perceptia unor anumite categorii de public, pentru care brandurile traditionale din presa romaneasca sunt mai bine fixate in memorie si deci preferate”

“Daca ar fi sa estimez, as zice ca citesc in mod egal online si print. Aloc cititului online o parte a diminetii, plus cateva franturi in timpul zilei, de cele mai multe ori primind link-uri cu informatii relevante pe e-mail”.

Sectiunea preferata din wall-street.ro este Finante-banci, in mod obisnuit, dar si Economie, mai ales in ultimul an.

Cel mai bun supliment wall-street.ro este cel financiar de miercuri, unde cred ca ar fi binevenita o rubrica saptamanala de pensii private.

Plusul Wall-Street: acopera toate stirile importante ale zilei. Minus: inca insuficiente analize si articole de sinteza.

“Parerea mea este ca presa de business ar trebui sa se deosebeasca de cea generalista traditionala nu doar prin aplecarea spre economie si afaceri, ci si prin misiunea de educare a publicului in aceasta directie. Mi-ar placea ca presa de business in general sa creada in puterea ei de influenta asupra cititorilor (si indirect asupra afacerilor) si sa foloseasca aceasta putere pentru a educa publicul si a sprijini business-ul”, a conchis Crinu Andanut.