Astfel, in cursul saptamanii trecute, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a aprobat modificarea denumirii companiei, aceasta fiind inregistrata cu noul nume in Registrul asiguratorilor de pe site-ul autoritatii de reglementare, inofrmeaza siste-ul de specialitate 1asig.ro.

Concomitent cu transformarea din subsidiara in sucursala, AIG Romania a intrat intr-un proces de rebranding a carui finalizare este programata pentru inceputul acestui an.

Potrivit declaratiilor directorului general al companiei, Mihnea Tobescu, sediul, structura interna, produsele oferite vor ramane neschimbate, iar la nivel de personal nu se vor opera modificari.

Odata cu aceasta transformare, AIG Romania va iesi din sfera de supraveghere a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) si va intra sub incidenta ACAM, autoritatea de supraveghere din Franta, unde Chartis Europe isi are sediul central.

AIG Romania a incheiat primele trei trimestre ale anului trecut cu afaceri de 20 milioane de euro si are o cota de piata de 1,3%, potrivit estimarilor Insurance Profile.