La randul lor, angajatorii vor beneficia de o sectiune dedicata, unde vor putea accesa serviciile de administrare a platilor pentru contributiile angajatilor la fondurile de pensii facultative ale ING, a anuntat liderul pietei asigurarilor de viata si de pensii private.

Toate functionalitatile disponibile prin intermediul platformei sunt oferite consumatorilor in mod gratuit.

"Pentru consumatorii de servicii financiare, posibilitatea de a avea acces permanent la informatii corecte, sigure si transparente cu privire la produsele pe care le detin reprezinta un beneficiu extrem de important, cu atat mai necesar in conditiile in care pietele financiare se dezvolta rapid, iar numarul de produse si servicii disponibile este tot mai mare", a declarat Cornelia Coman (foto), director general ING Asigurari de Viata si presedinte al consiliului de administratie al ING Fond de Pensii.

Serviciul MyING a fost lansat in mai 2008, simultan cu colectarea primelor contributii la pilonul II al pensiilor private obligatorii, pentru ca un an mai tarziu sa fie extins si pentru clientii de pensii facultative.

In paralel, inca de la jumatatea anului 2001, clientii de asigurari de viata au beneficiat in mod gratuit de serviciul Partener online. Odata cu integrarea celor doua module pe platforma unica MyING, clientii pot accesa pe aceeasi pagina de internet toate informatiile oferite pana acum prin intermediul celor doua servicii distincte.

„Pentru cei care detin o asigurare de viata, si care au utilizat pana in prezent Partener online, transferarea contului catre MyING se realizeaza printr-o procedura simpla si rapida. Noul MyING beneficiaza de o interfata prietenoasa si de o prezentare imbunatatita, ce permite utilizatorilor o navigare intuitiva si o evidenta mai buna a operatiunilor legate de toate tipurile de contracte pe care le detin la ING, in conditii de siguranta si confidentialitate totala. ”, se mentioneaza in comunicatul ING Asigurari de Viata.


Astfel, pentru contractele de asigurare, pot fi accesate informatii despre situatia primelor de plata, termenele de plata corespunzatoare, suma asigurata, valoarea de rascumparare in cazul produselor traditionale, valoarea contului in cazul produselor de tip Unit Linked (asigurari de viata cu componenta investitionala n.red), detalii despre asigurarile sau optiunile suplimentare, alocarea primelor pe programe de investitii etc.

Pentru contractele de pensii facultative, cat si pentru cele de pensii obligatorii, pot fi vizualizate valoarea contului si a contributiilor platite, valoarea si numarul unitatilor de fond acumulate in contul personal etc.

In acelasi timp, optiunile suplimentare permit, printre altele, vizualizarea contributiilor in anumite intervale de timp, dar si modificarea datelor de contact si tiparirea situatiilor financiare.

De asemenea, pana la sfarsitul acestei saptamani, in sectiunea dedicata companiilor de pe MyING va fi integrat serviciul de administrare a platilor, cu ajutorul caruia angajatorii pot sa pastreze evidenta participantilor la fondurile de pensii facultative ING, sa tipareasca borderoul de plata, sa organizeze efectuarea platilor si sa mentina evidenta platilor deja efectuate.

Clientii vor o comunicare cat mai transparenta. 34% din clientii companiei au sub 30 de ani

"Trei sferturi dintre clientii ING de asigurari de viata si pensii private sunt persoane cu varsta de pana in 40 de ani, care manifesta in mod natural un apetit ridicat pentru mijloacele moderne de informare pe care le ofera Internetul. In aceste conditii, ne dorim si credem ca portalul va deveni un element important si in comunicarea dintre companie si clientii sai de asigurari, asa cum este deja pentru clientii de pensii private", adauga Coman.

Pentru portofoliul cumulat de clienti al ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii varsta medie este de 35 de ani - in conditiile in care 34% sunt persoane sub 30 de ani, 42% se incadreaza in intervalul de varsta 31-40 de ani si mai putin de un sfert au peste 41 de ani.

„Cercetarile arata ca oamenii pretuiesc in mod deosebit comunicarea clara si transparenta pe care le regasesc la ING, circa 80% dintre clienti apreciind ca ING este o companie cu care pot interactiona cu usurinta, conform unui studiu realizat de Research International", a declarat Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurari de Viata.

Acelasi studiu releva faptul ca 66% dintre clientii companiei apreciaza posibilitatea de a-si accesa portofoliile online, in timp ce un procent similar noteaza accesibilitatea online 24/7 a informatiilor relevante ca fiind un punct forte al ING.

„Pana la sfarsitul anului, compania va integra in cadrul MyING noi functionalitati, ce vor permite clientilor sa vizualizeze istoricul platilor efectuate, sa primeasca informatii proaspete despre campaniile si promotiile ING dar si sa isi realoce singuri primele pe programele de investitii dorite, in cazul politelor de asigurare de tip Unit Linked. In prezent, mai mult de 70% dintre utilizatorii serviciului Partener online sunt clienti care detin in portofoliu o asigurare cu componenta de investitie, concluzioneaza comunicatul companiei.

Citeste aici mai multe despre rezultatele financiare ale companiei in 2009.

ING Asigurari de Viata: Profit brut de 2,4 ori mai mare, pe afaceri in scadere in 2009

ING Asigurari de Viata: Profit brut de 2,4 ori mai mare, pe afaceri...