Aceasta performanta a fost recunoscuta si de catre publicatia e-Finance care a desemnat Garanti Online serviciul de internet banking cu „Cea mai mare rata de crestere a numarului de utilizatori in 2009 fata de 2008”. Pentru acelasi serviciu, GarantiBank a fost premiata si in 2009 de Global Finance drept „Cea mai buna banca de internet banking pentru persoane fizice din Romania”.

“2009 nu a fost un an usor nici pentru noi, bancile, nici pentru clientii nostri, dar cred ca multi dintre noi am invatat lectia optimizarii costurilor si timpului, pe care ar trebui sa o aplicam tot timpul, nu numai in perioade dificile. Sunt convins ca din ce in ce mai multi dintre clientii nostri au inceput sa inteleaga ca trebuie sa fie mai atenti la costuri si ca acesta este unul dintre motivele pentru care am inregistrat o crestere atat de spectaculoasa a numarului de utilizatori ai serviciului nostru de internet banking”, a declarat Okan Yurtsever, Director Retail Banking & Bancassurance la GarantiBank.

El a mai adaugat ca serviciul de internet banking de la GarantiBank ofera utilizatorilor sai functionalitati inovatoare prin intermediul carora clientii pot efectua tranzactii bancare complexe in timp real la costuri mai reduse decat la ghiseele bancii, de oriunde si oricand.

Garanti Online a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice. Cresterea inregistrata in 2009 se bazeaza in principal pe evolutia clientilor persoane fizice, care au crescut aproape de 6 ori, pana la aproximativ 25.000, in timp ce clientii persoane juridice au depasit 3.500, fata de 1.000 la sfarsitul anului 2008. In acelasi timp, numarul de clienti activi a inregistrat o crestere de peste 8 ori.

“Serviciul de internet banking, Garanti Online, a continuat sa inregistreze cresteri spectaculoase si in 2009, cand numarul de utilizatori activi a crescut mai repede decat numarul total de clienti. Aceasta evolutie ne bucura si ne indica in acelasi timp o modificare a comportamentului clientilor nostri, care prefera din ce in ce mai mult sa isi opereze tranzactiile la distanta, fara a se mai deplasa la ghiseele bancii. Aceasta schimbare se datoreaza preocuparii noastre continue de a oferi utilizatorilor de internet banking functionalitati noi si diversificate, care sa le ofere in conditii de maxima securitate beneficii reale in termeni de timp si costuri, adaptate la nevoile lor in permanenta schimbare”, a mai adaugat Okan Yurtsever.