ING, companie lider pe segmentul asigurarilor de viata, a inregistrat in primele patru luni ale anului o usoara crestere a planurilor financiare pentru copii pana la o pondere de 28% in total portofoliu, conform unui anunt al companiei.


Raportat la intreg portofoliul de asigurari al ING, politele pentru copii (Debut 18 si Academica) continua sa se plaseze in topul preferintelor consumatorilor, reprezentand la sfarsitul lunii aprilie 2010 circa un sfert din intreg portofoliul de produse, in crestere de la 21,5% in aprilie 2009, se precizeaza in comunicatul societatii de asigurari.

“Parintii urmaresc sa asigure un viitor mai bun copiilor lor, avand in vedere caracteristicile acestui gen de produse, economisirea pe termen lung si siguranta ca cei mici beneficiaza de protectie financiara in cazul in care ei patesc ceva. In portofoliul de planuri financiare pentru copii incheiate la ING in 2010, observam o crestere a sumei asigurate medii cu 15% fata de nivelul mediu corespunzator intregului portofoliu de polite pentru copii, pana la aproape 24.000 de lei”, a declarat Cornelia Aurelia Coman (foto), director general ING Asigurari de Viata.

Raportat la salariul mediu net, in prezent de aproximativ 1.400 lei, acest nivel al sumei asigurate aleasa de clientii asiguratorului ar acoperi salariul mediu lunar al unui parinte, si implicit necesitatile copilului sau, timp de 1 an si 5 luni.

47% dintre beneficiari au varsta sub 2 ani

„Pentru ca inteleg cat este de important sa economiseasca din timp pentru a le asigura copiilor un sprijin financiar la debutul vietii de adult, cei mai multi dintre clienti incheie aceste planuri financiare de la varste foarte mici ale copiilor”, se precizeaza in comunicat.

Astfel, in portofoliul de polite noi pentru copii al ING Viata in 2010, aproape jumatate (47%) au beneficiari cu varsta mai mica de doi ani, in timp ce 28% dintre beneficiari se incadreaza in intervalul de varsta de 3-6 ani.

Prima medie este de 1.337 lei pe an. Prime suplimentare in ciuda contextul economic dificil

In plus, pentru planurile financiare pe care le detin, contractantii aleg sa contribuie cu prime superioare plafonului minim pe care il presupun produsele (600 de lei pe an pentru politele de tip Academica si 1.000 de lei pe an pentru Debut 18).

Clientii care au cumparat in 2010 un plan financiar pentru copii de la ING, platesc o prima bruta anualizata medie de 1.337 de lei.

“Este interesant de observat faptul ca, in ciuda contextului economic actual, o parte dintre parinti aleg sa isi suplimenteze contributiile, alaturi de ei participand uneori cu prime suplimentare si alti membri ai familiei. Astfel, pana la sfarsitul lunii aprilie 2010, la ING au fost platite sume suplimentare pentru planurile financiare pentru copii in valoare de 347.000 de lei”, a adaugat Cornelia Coman.

In ceea ce priveste profilul consumatorilor de planuri financiare pentru copii, din totalul celor care au incheiat o astfel de polita in 2010 majoritatea (55%) sunt femei, iar cei mai multi au varste cuprinse intre 25 si 39 de ani. Circa 88% dintre clientii care au cumparat un plan financiar pentru copii de la inceputul anului sunt casatoriti.

"Asigurarile pentru copii sunt produse accesibile unui segment larg de consumatori, in portofoliul ING Asigurari de Viata ponderea cea mai mare (56%) a consumatorilor care au subscris in 2010 contracte de acest fel realizand venituri individuale lunare intre 800 si 2.000 de lei", concluzioneaza comunicatul companiei.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri