Serviciul Vocalis le ofera utilizatorilor posibilitatea de a afla, printr-un simplu apel telefonic, atat detalii despre produsele si serviciile bancii, cat si informatii personalizate despre conturile deschise la BRD.

Incepand de astazi, clientii persoane juridice si persoane fizice autorizate pot obtine o gama larga de informatii, printre care: soldul conturilor, detalii despre operatiunile realizate in cont, comisioanele percepute, valoarea sumelor blocate pe conturi, precum si scadentele si soldurile la depozitele si creditele detinute.

„Noile functionalitati merg in directia oferirii unui confort suplimentar clientilor nostri, astfel incat acestia sa poata obtine fara efort informatiile necesare pentru gestionarea produselor si serviciilor bancare detinute”, a declarat Philippe Lelarge, Directorul de Strategie si Marketing al BRD-Groupe Societe Generale.

Tot de acum, clientii persoane fizice au acces prin intermediul serviciului Vocalis la noi functionalitati: constituire de depozite in lei si valuta, cu dobanda fixa, variabila sau progresiva si viramente interbancare.

BRD are 2,5 milioane de clienti si opereaza o retea formata din 930 de unitati.