Cardul lansat de cele doua companii are limita maxima de 20.000 de lei (fara garantii) si perioada de gratie de 53 de zile. “Estimam ca pana la sfarsitul anului sa emitem 3.000 de carduri. Acest card va fi disponibil in sucursalele BCR si prin intermediul call-center-ului bancii”, a declarat Gyorgy Abran (foto), director comercial Wizz Air.

Cardul are atasat si un program de loialitate: bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair.com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet. Punctele acumulate in urma programului de loialitate pot fi folosite pentru cumpararea de bilete de avion si servicii Wizz Air.

Primii 2000 de clienti care achizitioneaza cardul de credit BCR Wizz Air vor primi 20.000 de puncte bonus (200 de lei) pe care le pot folosi pentru a cumpara bilete de avion sau alte servicii prin intermediul wizzair.com.

Cardul de credit BCR Wizz Air mai beneficiaza si de asigurarea cumparaturilor pentru 100 de zile de la achizitie, reduceri la partenerii BCR, posibilitatea de inrolare la serviciul 3D Secure pentru tranzactiile efectuate pe internet, notificari prin SMS si extras de cont lunar gratuit.

Citeste si:

Wizz Air este la cel de-al doilea parteneriat cu grupul Erste. "In Ungaria, la doar 1 an de la lansarea unui card asemanator am ajuns la un numar de 10.000 clienti", a mai spus reprezentantul companiei low-cost.

Wizz Air a transportat 1,65 milioane pasageri in relatia cu Romania, in 2009, in crestere cu 87% fata de anul precedent, iar pentru acest an estimeaza sa atinga cifra de doua milioane de pasageri.