Banca Comerciala Romana (BCR) a deschis in cursul zilei de ieri prima cafenea bancara din reteaua bancii – BCR Café. Amplasata in zona centrala a Bucurestiului – Piata Romana, BCR Café beneficiaza de o pozitionare excelenta la confluenta a trei artere importante – Magheru, Dacia si Lascar Catargiu, ceea ce ii confera un potential deosebit pentru dezvoltarea activitatii de retail.

„Inaugurarea, astazi, a primei cafenele bancare din reteaua bancii – BCR Café – contribuie, alaturi de celelalte 58 de unitati BCR deschise, pana acum, in 2005, la consolidarea pozitiei de lider al sistemului bancar romanesc detinute de BCR. Continuam sa dovedim ca suntem inovatori si cautam in permanenta sa diversificam portofoliul de produse si servicii bancare, precum si implementarea de noi concepte de abordare a relatiei cu clientii. Aceasta unitate va fi urmata de deschiderea, in cursul anului viitor, a altor cafenele bancare in principalele orase din tara. Dorim ca BCR Café sa asigure un mediu informal dar si de relaxare care sa reuneasca oamenii de afaceri la o ceasca de cafea buna. Acestia vor putea citi presa financiara, vor urmari stirile REUTERS, indicatori, stiri TV”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv BCR.

Noua unitate bancara cu servicii integrate este cea de-a 12-a unitate operativa BCR din Sectorul 1 si a 56-a din Bucuresti si Judetul Ilfov.

“Clientii BCR Café vor putea beneficia de avantajele oferite de colaborarea cu o echipa tanara de profesionisti bancari, care la Agentia BCR Romana, le vor pune la dispozitie produsele si serviciile bancii. Pe langa tranzactiile bancare clasice, oamenii de afaceri si populatia pot beneficia, in acelasi loc, si de consultanta si servicii de specialitate din partea subsidiarelor noastre, BCR Asigurari, BCR Leasing si BCR Securities. In acelasi timp, la BCR Romana am implementat, in premiera la noi, conceptul modern de self-banking. Intr-un spatiu, separat, clientii beneficiaza de servicii bancare automate, 24 de ore din 24, timp de 7 zile pe saptamana, avand la dispozitie un ATM, un automat de schimb valutar (ASV) si un automat de incasare in numerar a facturilor”, a adaugat Nicolae Danila.

Dinamismul consultantilor BCR, completat de experienta managementului Sucursalei Municipiului Bucuresti, creeaza cadrul perfect pentru dezvoltarea, si in aceasta unitate, a unui parteneriat de afaceri durabil cu clientii bancii.

Agentia BCR Romana ofera clientilor: contractarea de credite de consum, ipotecare, finantarea tranzactiilor comerciale; atragerea de depozite si alte fonduri rambursabile; servicii de transfer bancar; emiterea de carduri de credit, acceptarea de cecuri de calatorie; inchirierea de casete de valori; tranzactionarea in cont propiu sau in contul clientilor de cecuri, cambii, bilete la ordin, certificate de depozit, contracte futures, instrumente avand la baza cursul de schimb si rata dobanzii; emiterea de garantii si asumarea de angajamente; acordarea de consultanta cu privire la structura capitalului, strategia de afaceri si alte aspecte legate de aceasta, consultanta si prestare de servicii cu privire la fuziuni si achizitii de societati comerciale.

Banca Comerciala Romana este cea mai importanta banca din Romania, gestionand active de aproape 9 miliarde de EURO. Banca are in prezent peste 370 sucursale si agentii in intreaga tara, avind unitati in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispozitia clientilor servicii de Internet banking si e-commerce, emite 15 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.000. Numarul clientilor a crescut constant ajungand in prezent la peste 5 milioane, din care 90% sint clienti persoane fizice. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcata prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.