Tinta Citibank este de a se dezvolta pe segmentul de business de wealth management si private banking, urmand ca in trei ani sa ajunga liderul acestei piete. Concurenta pe aceasta piata a sporit in ultima perioada, pe masura ce banii care in trecut erau investiti in real-estate au fost plasati in produse financiare. Mai multe banci si-au anuntat planurile pe acest segment, dar toti jucatorii recunosc ca piata de private banking din Romania este inca la inceput.

Vrem sa ne dezvoltam pe aceasta piata, iar in trei ani sa ajungem lideri pe acest segment. Nu le oferim clientilor doar produse de investitii in care sa isi plaseze banii, ci si asistenta in realizarea investiilor, consultanta si alte servicii de care au nevoie”, afirma Luis Tomassoni.

Prin colaborarea cu Pioneer Investments, Citibank Romania a lansat noi produse de investitii ce acopera diferite clase de active dintr-o serie vasta de pieţe financiare, oferind clientilor persoane fizice posibilitatea de a obtine un portofoliu echilibrat si diversificat.

In afara de parteneriatele locale cu Pioneer Investments si ING Asset Management, Citibank distribuie peste 400 de fonduri de investitii administrate de 14 societati partenere.

Citeste si:

„Interesul nostru permanent in dezvoltarea unei oferte de produse de investitii pentru clientii persoane fizice demonstreaza angajamentul Citibank Romania de a oferi excelenta prin portofoliul sau de produse si servicii bancare. Prin inovatie constanta si parteneriate valoroase, facilitam accesul clientilor nostri la o experienta bancara superioara”, sustine Tomassoni.

Citibank a recrutat personal in ultima perioada si va continua sa angajeze in functie de dezvoltarea businessului, a explicat seful de retail al Citibank, adaugand ca planurile bancii nu incluc, in prezent, si extinderea retelei teritoriale.

Americanii de la Citibank anuntau in luna iunie a acestui an ca tintesc o piata de 153.000 de persoane cu venituri de peste 100.000 de dolari care ar putea fi interesate de produse de wealth management. Citibank este prezenta in Romania din 1996, iar la nivel international detine 200 de milioane de conturi de clienti in peste 160 de tari din lume.