"Peste 29.000 de clienti folosesc serviciul good.bee Tranzactii Mobile, dublu fata de sfarsitul anului 2009. Acelasi ritm de crestere a numarului de clienti este asteptat si pentru anul 2011", potrivit unui comunicat BCR, citat de Mediafax.

Jumatate dintre operatiunile good.bee Tranzactii Mobile se efectueaza pe telefonul mobil, 40% la ATM-uri si POS-uri si 10% prin alte canale. Trei sferturi din tranzactii sunt transferuri facute intre conturi good.bee.

"Cel mai tanar client «good.bee Tranzatii Mobile» are 14 ani, iar cel mai in varsta are 86 de ani. Acest lucru demonstreaza clar ca este un produs extrem de usor de folosit si foarte util tuturor celor care nu au acces facil la produsele bancare clasice. Clientii folosesc acest produs pentru a transfera bani altor mebri ai familiei, pentru reincarcarea cartelelor de telefonie mobila si pentru a plati facturi catre diferiti furnizori", a declarat Catalin Moise, director general al good.bee.

Citeste si:

Banca Comerciala Romana (BCR) a anuntat, in luna octombrie, ca isi extinde portofoliul cu produse destinate clientilor nebancarizati, prin preluarea companiei good.bee Service, subsidiara a unui holding detinut de Fundatia Erste si grupul Erste, si integrarea serviciului good.bee Tranzactii mobile.

Holdingul Good.bee a fost infiintat in iulie 2008 si are ca obiectiv asigurarea accesului sigur, simplu si convenabil la serviciile bancare.

Compania good.bee Service RO s-a lansat pe piata romaneasca in martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzactii mobile prin care asigura accesul la servicii bancare de baza, respectiv la un cont curent in lei la BCR pentru a primi venituri sau a tine banii in siguranta, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar si cumparaturi si serviciul de tranzactionare mobila pentru a obtine informatii, a primi si trimite bani sau a plati facturi prin intermediul telefonului mobil.