“Mie imi place sa spun sau imi place sa cred ca, posibil sau teoretic, conflictul este pe cale de disparitie, iar oamenii vor veni in continuare la banci cu aceeasi incredere cu care veneau inainte de criza creata mai ales dupa ce a aparut OUG 50”, a declarat Ghetea.
Criza aparuta dupa anuntarea OUG 50 ce reglementeaza contractele de credit de consum s-a concretizat in numeroase conflicte intre clientii nemultumiti si anumite banci. In unele cazuri, aceste conflicte au ajuns pana la procese colective intentate de clienti impotriva bancilor.
Ghetea a mai precizat ca ARB se va concentra in perioada urmatoare si pe promovarea unei relatii corecte si de incredere intre banci si clienti, cat si pe programe de educatie sau informare financiara.
“O sa consultam adunarea generala (n.r. – a ARB) sa vedem care sunt fondurile de care am putea dispune pentru o astfel de actiune (n.r. – de informare financiara). Sunt 2 sau 3 actiuni pe care le vom scoate pe piata, sa spunem asa, intr-un viitor foarte apropiat.”, afirma presedintele Asociatiei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: