Cele doua companii de top din industria telefoniei mobile si a fotografiei digitale isi unesc fortele pentru a crea o experienta unica in domeniul fotografiilor digitale mobile
Motorola, Inc. (NYSE: MOT), lider global in domeniul comunicatiilor mobile, si Eastman Kodak Company (NYSE:EK), cel mai cunoscut brand din domeniul fotografiilor digitale, lider pe piata americana a camerelor digitale, anunta semnarea unui parteneriat de marketing pentru urmatorii zece ani. Astfel, cele doua companii de top isi indeplinesc promisiunea facuta consumatorilor de a le pune la dispozitie cele mai bune produse din domeniul fotografiei digitale.

Imbinand experienta Kodak in domeniul stiintei fotografice cu performanta companiei Motorola in ceea ce priveste design-ul terminalelor mobile, cele doua companii vor contribui major la imbunatatirea imaginilor foto captate cu telefoanele mobile. Colaborarea include licente si drepturi de autor, marketing si dezvoltare de software dedicat, dar si efortul comun in vederea dezvoltarii dispozitivelor dotate cu camere foto digitale.

De exemplu, telefoanele mobile Motorola cu camera foto vor incorpora senzorii CMOS ai companiei Kodak, care vor fi folositi in toate dispozitive create de Motorola in viitor. In plus, acest parteneriat va asigura corelarea milioanelor de terminale mobile Motorola cu imprimantele si cu magazinele Kodak, iar Galeria KODAK EASYSHARE va raspunde consumatorilor care doresc un mijloc mai usor de transfer al imaginilor din telefon pentru a le putea impartasi cu prietenii si familia.

Este un parteneriat foarte firesc, spune Ed Zander, Chairman si Chief Executive Officer Motorola. Kodak, liderul global al inovatiilor in domeniul fotografiilor, si Motorola, lider global in ceea ce priveste design-ul si inovatiile in telefonia mobila, vor schimba pentru totdeauna modul in care oamenii capteaza si impartasesc intre ei imaginile de pe telefonul mobil. Motorola si Kodak vor colabora pentru a simplifica si imbunatati calitatea fiecarui aspect al experientei fotografiei digitale, ceea ce ne va permite sa aducem operatorilor de telefonie mobila noi oportunitati de imbunatatire a serviciilor oferite. Toate acestea concomitent cu beneficiile pe care le vom aduce impreuna consumatorilor, care vor putea sa descarce cu cea mai mare usurinta pozele din interiorul telefoanelor cu camera foto.

Companiile noastre vor folosi cunostiintele si expertiza tehnologica in scopul asigurarii experientelor imagistice pe care si le doreste consumatorul final, spune Antonio M. Perez, Chairman si Chief Executive Officer Kodak. Motorola este pionier in domeniul terminalelor mobile; Kodak este pionier in domeniul fotografiilor digitale. Lucrand in parteneriat, companiile noastre au deopotriva capacitatea si determinarea de a redefini ideea de fotografie intr-o lume conectata in permanenta.

Prin aceasta alianta, Motorola si Kodak intentioneaza sa sporeasca gradul de cunoastere a serviciilor de fotografie mobila si sa usureze accesul publicului larg la aceste servicii, inclusiv prin programe de retail, servicii online si initiative specifice operatorilor. De exemplu, consumatorii vor putea sa printeze fotografiile mult mai usor la magazinele Kodak si vor putea sa isi impartaseasca amintirile prin Galeria KODAK EASYSHARE, gratie unor dispozitive wireless concepute prin eforturile celor doua companii.

In anul 2006, Motorola planifica lansarea unor terminale cu soft integrat pentru a asigura accesul la experienta KODAK EASYSHARE, ceea ce le va permite utilizatorilor sa dispuna in mod nelimitat si foarte convenabil de imaginile lor digitale. In anii care vor urma, Motorola si Kodak isi propun sa asigure experiente noi, unice in domeniul fotografiei, prin colaborarea echipelor celor doua companii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri