Realizarea acestui ecran gigant a implicat depasirea multor probleme tehnologice legate de mentierea unor descarcari stabile si a unei calitati inalte a imaginii, pe toata suprafata ecranului. Panasonic a reusit depasirea tuturor acestor probleme prin dezvoltarea unui nou tip de perete despartitor (rib) si al unui nou tip de fosfor pentru aceste ecrane de mari dimensiuni. Acest nou perete despartitor previne interferentele dintre celule adiacente astfel incat sa poata produce imagini extrem de clare.

Noul model de plasma de 103 inch (262 cm) are o marime echivalenta cu cea a patru ecrane cu diagonala de 50 de inch si ofera aceeasi claritate a imaginii pe toata suprafata sa, la fel ca modelele High Definition de la Panasonic. Panoul incorporeaza aceeasi tehnologie inalta, intalnita si la plasma Panasonic High Definition de 65 de inch.

Conform declaratiilor domnului Hiroyuki Nagano, director al diviziei Plasma Display Panel a Panasonic, „cererea pentru televizoare cu diagonala mare si imagine de calitate este in crestere. Acest lucru se datoreaza in special dezvoltarii transmisiunilor high-definition peste tot in lume, precum si introducerii pe piata a aparatelor care pot rula discuri Blu-Ray. Deoarece ecranul plasma este un dispozitiv cu iluminare proprie, ofera caracteristici superioare fata de alte tipuri de televizoare la anumiti parametrii cum ar fi: contrastul, reproducerea culorilor, raspuns rapid, sau unghi mare de vizualizare.”

Citeste si:

„Pana acum piata ecranelor cu diagonala mai mare de 100 de inch a fost dominata de proiectoare. In acest moment Panasonic ofera o alta optiune prin introducerea modelului cu diagonala de 103 inch, care beneficiaza de caracteristici tehnice excelente. Luminozitatea, contrastul, reproducerea excelenta a culorilor nu poate fi egalata de proiectoarele actuale. Credem ca va genera o crestere crescuta din partea organizatiilor de afaceri, domeniului medical sau pentru sisteme home-cinema”, apreciaza domnul Nagano.

Panasonic va oferi in continuare clientilor sai o experienta vizuala extraordinara, bazandu-se pe inovatiile din domeniul ecranelor cu plasma. In acest moment Panasonic beneficiaza de 26 de patente de inovatii care ii permit dezvoltarea de tehnologii unice.

Matsushita Electric Industrial Co., Ltd., renumita pentru produsele sale sub numele de marca Panasonic, este un lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice pentru o gama variata de clienti, afaceri si nevoi industriale. Cu sediul in Osaka, Japonia, vanzarile inregistrate de companie in anul fiscal incheiat la 31 Martie 2005, au fost de 81,44 miliarde de dolari US. Actiunile companiei Matsushita sunt listate la bursele din Tokyo, Osaka, Nagoya, New York (NYSE:MC), Euronext Amsterdam si Frankfurt.