Aceasta reprezentanta are vanzari lunare de aproximativ doua milioane de lei (aproape 0,5 mil. euro), insa datorita sarbatorilor de Paste si Craciun vanzarile pe tot parcursul acestui an ar putea ajunge la in jur de 24 milioane de lei (in jur de sase milioane de euro).

Flanco Retail are o retea de 75 de magazine si pana la finalul anului vrea sa deschida 10-15 magazine. Pentru ca o parte dintre aceste inaugurari vor fi de fapt relocari, iar in unele cazuri doua magazine mai mici vor fi unite intr-o reprezentanta mai mare, la sfarsitul lui 2011 Flanco ar putea ajunge la aproape 80 de magazine. Retailerul are in prezent un spatiu de vanzare de peste 35.000 de metri patrati.

Deschiderile vor fi in centre comerciale ori pe artere cu trafic mare. De exemplu, in prezent, aproximativ 40% dintre magazinele Flanco sunt in zone stradale, insa acest lucru se intampla doar in orasele mici, unde nu exista centre comerciale.

La jumatatea lui aprilie, Flanco Retail anunta ca a deschis in ultimele saptamani patru magazine noi in Bucuresti, Suceava, Drobeta Turnu Severin si Buzau, investitia fiind de aproximativ 1,2 milioane de euro. In afara de unitatea din Bucuresti aflata in zona Pietei Bucur Obor, toate celelalte magazine lansate sunt in centre comerciale.

In urmatoarea perioada, conducerea companiei isi doreste sa inaugureze noi unitati in Capitala.

"Trebuie sa avem o acoperire mai buna in Bucuresti", explica Adrian Olteanu.

De asemenea, compania, care are in prezent in jur de 630 de angaiati, ar putea creste pana la 750 de salariati pana la sfarsitul lui 2011, numarul acestora depinzand de cate unitati vor fi deschise.

Citeste si:

"Sigur nu vom fi mai putin de 700", mai spune seful Flanco Retail.

Olteanu estimeaza ca in acest an piata de retail electroIT va fi de aproximativ un miliard de euro, iar compania pe care o conduce va inregistra afaceri de 100-110 milioane de euro.

In primul trimestru din acest an, vanzarile de electronice, electrocasnice si IT au crescut cu aproximativ 10% fata de aceeasi perioada din 2010, cand acestea au fost de 271 de milioane de euro, mai spune Olteanu, citand datele companiei de cercetare GFK Romania.

Flanco Retail este compania care anul trecut a preluat activitatea Flanco International, dupa ce aceasta a intrat in insolventa in decembrie 2009.

Un pachet de 60% din Flanco a fost cumparat anul trecut pentru 14 milioane de euro de catre compania Asesoft Web, detinuta de Iulian Stanciu si Sebastian Ghita, actionari ai grupului Asesoft. Restul de 40% din retailer este detinut de ING, Unicredit Tiriac Bank si BRD- Groupe Societe Generale, banci care au creditat compania in perioada de extindere si carora Flanco nu le restituisera datoriile.