Sase ore mai tarziu, dupa ce blogurile mari, precum TechCrunch, dar si o pleiada de alte pagini mai mici au scris despre aceste preturi, clientii Sears.com au primit un alt e-mail in care li s-a explicat ca preturile au fost afisate gresit si ca banii le vor fi returnati in cont.

“Draga clientule: Dorim sa va aducem la cunostinta ca, din pacate, unul dintre magazinele afiliate noua a gresit preturile in cazul a doua modele Apple iPad. Daca ati achizitionat vreunul dintre acestea la preturile gresite, comanda dumneavoastra a fost anulata si banii va vor fi returnati in conturi”.

Totodata, Sears.com a postat si pe site un anunt in care da vina pentru eroare pe unul dintre vendori.

Citeste si:

Comenzile anulate au suparat clientii Sears, CNN discutand cu unii dintre ei. “Sunt o companie enorma si ma asteptam sa ma pot baza pe ei”, spune Paula Knight, o femeie din Florida care a comandat un iPad la pretul gresit. “Daca ei nu onoreaza aceste comenzi, nu voi mai cumpara niciodata de la Sears”.

Nu este pentru prima oara cand Sears.com a refuzat sa onoreze comenzi in dreptul carora erau afisate preturi gresite. Toamna trecuta, aceeasi companie a afisat preturi reduse la o trambulina Airzone si la Gladiator Gearbox, clientii primind un mail similar.

In Romania si liderul de piata eMag.ro a afisat in trecut preturi gresite in cazul unor produse, ulterior compania onorand toate comenzile primite. Apoi, eMag.ro s-a folosit de eroare si a inceput pentru un timp sa marketeze produsele afisand mesajul “Iarasi am gresit preturile!;)”, in newsletter-ul pentru clienti.

Cum comentati acest gen de incidente? Considerati ca Sears.com, dar si alte magazine care afiseaza astfel de erori, ar trebui sa onoreze comenzile sau nu?

eMag isi asuma costuri de 132.000 lei in fata clientilor, din cauza unei erori tehnice

eMag isi asuma costuri de 132.000 lei in fata clientilor, din cauza...