“Campania a generat vanzari de peste 1,25 mil. lei. De asemenea, campania a avut rezultate profitabile pentru eMag”, a subliniat, pentru wall-street.ro, Radu Apostolescu (foto), vicepresedinte al companiei.

El subliniaza ca in cateva ore au vandut tot atatea laptop-uri HP din acest segment de performanta si pret cat in cea mai buna saptamana din perioada Craciunului sau cat intr-o luna din extrasezon.

“Ca urmare a acestei campanii, estimam ca in luna august cota de piata detinuta de eMag pe categoria laptop-urilor va creste la peste 30%”, spune el.

Campania, sustinuta de HP, a fost lansata pe 2 august. Pana la ora 14:00 a acelei zile au fost vandute toate laptop-urile.

Citeste si:

Campania a generat de asemenea un record de trafic pe site-ul eMag, aducand peste 40.000 de vizitatori doar pe pagina promotiei in cateva ore. Varful promotiei a consemnat, in medie, o comanda/secunda timp de aproximativ 15 minute.

Reprezentantii companiei au subliniat ca produsele nu au fost cumparate de concurenti, achizitiile fiind realizate de persoane fizice. In iunie, Flanco Retail a cumparat, in doua ore, de la magazinele Altex, cateva sute de laptop-uri scoase la vanzare cu discount de 30%

Flanco a cumparat in doua ore sute de laptop-uri vandute de Altex

Flanco a cumparat in doua ore sute de laptop-uri vandute de Altex

Principalii concurenti ai eMag sunt retailerii traditionali precum Altex, Domo sau Flanco, precum si retaileri online precum PCFun.ro, Cel.ro sau PCGarage.ro.