BitDefender, cel mai mare producator romanesc de securitate IT, s-a rebranduit, noul logo al companiei fiind dragonul dacic, simbolul armatei dacice. Pe de alta parte, noul slogan este "awake" (treaz).
"Noua identitate face legatura intre radacinile companiei si viitorul sau. Dragonul dacic, un animal jumatate lup jumatate sarpe, insufla teama inamicilor si era un gardian vigilent", explica oficialii BitDefender pe site-ul companiei.

Procesul de rebranding a fost gestionat de agentia Brandient.

BitDefender a fost lansat in 2001 de sotii Florin si Mariuca Talpes, iar acum este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de securitate IT, produsele companiei fiind folosite de peste 400 de milioane de utilizatori din toata lumea.

Unul dintre obiectivele companiei este ca in aproximativ 3-5 ani sa ajunga pe locul sase la nivel mondial in ceea ce priveste numarul de utilizatori.

In afara de Romania, compania mai are birouri in SUA (Florida), Spania, Marea Britanie si Germania si un centru de servicii in Chile.

Sursa foto: Site-ul BitDefender

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri