Doi dintre cei mai importanti furnizori de servicii de e-mail, Yahoo si America Online, intentioneaza sa introduca un sistem prin care companiile vor plati o taxa pentru fiecare mesaj trimis, au confirmat oficialii celor doua companii, scrie presa internationala.

Aceste taxe, care se vor situa in jurul valorii de un sfert de cent si un cent, nu vor fi obligatorii, insa vor reprezenta o garantie ca respectivele mesaje vor ajunge la destinatie. Totodata, acestea reprezinta cele mai recente incercari ale Yahoo si AOL de a elimina mesajele publicitare nesolicitate, cunoscute si sub numele de spam.

Reprezentantii companiilor AOL si Yahoo au declarat ca acest sistem va fi o incercare de a reorganiza comunicarea prin e-mail, amenintata chiar cu disparitia de expansiunea fara precedent a spam-ului si a altor tipuri de fraude online.

Citeste si:

AOL si Yahoo au precizat ca noul serviciu, ce va fi oferit prin intermediul companiei Goodmail Systems, tinteste indeosebi bancile, comerciantii online si alte grupuri care trimit o cantitate mare de mesaje electronice.

Crucea Rosie Americana, New York Times Co. si operatorul de birouri de credit Experian au semnat deja contracte cu Goodmail pentru a utiliza noul serviciu.