Magazinul cu o suprafata de 400 de mp a avut peste 1.600 de clienti, care au preferat in special produsele IT și electronice, acestea reprezentand 60% din vanzari.

“Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 800 de lei, produsele preferate fiind IT si electronice, electrocasnicele reprezentand restul de 40% din valoarea totala a achizitiilor. Clientii au fost atrasi de promotia de 30% reducere la orice produs, stocul fiind nelimitat“, a declarat Gabriel Peres, directorul de vanzari al Flanco, al treilea retailer de electronice, electrocasnice si IT pe piata locala.

Compania va continua extinderea retelei, pana la sfarsitul anului urmand sa fie deschise alte 5-6 magazine in toata tara, printre care si un magazin in Unirea Shopping Center.

“Extinderea retelei de magazine contribuie la dezvoltarea activa a businessului Flanco. Momentul este oportun din doua puncte de vedere: spatiile disponibile acum in piata sunt generoase ca trafic si vizibilitate, iar Flanco dispune de finantarea necesara unui astfel de proces”, a mai spus Peres.

Citeste si:

La finalul lui aprilie, cota de piata a Flanco era de aproximativ 10,5%, cea mai mare din ultimii patru ani.

Conducerea Flanco isi doreste sa ajunga in acest an la o cota de piata de aproximativ 11% din piata de electronice, electrocasnice si produse IT, evaluata la circa 1-1,1 miliarde de euro.