Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, a ajuns in cinci ani la 800 de angajati in centrul de relatii cu clientii de la Ploiesti. In octombrie 2006, cand a fost deschis, acest centru avea 120 de angajati.


Vodafone are trei centre de relatii cu clientii (Bucuresti, Ploiesti, Brasov) in care lucreaza in jur de 1.200 de oameni.

In fiecare zi, centrul din Ploiesti preia in jur 19.000 de apeluri formate la *222. Astfel, in cei cinci ani de la deschidere au fost preluate peste 16 milioane de apeluri. Pe de alta parte, angajatii din acest call center raspund la 70% din totalul apelurilor la *222, restul de 30% fiind gestionate de centrul din Brasov.

Operatorii ofera celor 8,9 milioane de clienti ai companiei informatii despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente.

Din octombrie 2006 si pana acum, in acest centru au lucrat in jur de 1.500 de oameni.

„Multi dintre ei sunt alaturi si astazi de noi, in diferite departamente din zona comerciala, resurse umane sau marketing”, a spus Inaki Berroeta, CEO Vodafone Romania.

Aproximativ 90% dintre cei 800 de angajati pe care ii are in prezent centrul de la Ploresti sunt studenti la Facultatea de Petrol si Gaze din Ploiesti.

Angajatii Vodafone din call centere reprezinta in jur de 40% din totalul salariatilor companiei, operatorul avand anul trecut in jur de 3.000 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri