Google poarta discutii cu mai multi retaileri si companii de curierat, potrivit unor surse apropiate situatiei, scrie Mediafax.

Reprezentantii Google au refuzat sa comenteze informatiile.

Analistii estimeaza ca Google obtine circa 40% din venituri datorita vanzarilor efectuate de retaileri in urma unor cautari efectuate pe motorul de cautare al companiei.

Astfel, Google s-ar putea simti amenintat de serviciul Prime al Amazon.com, care garanteaza livrare gratuita in maximum doua zile in Statele Unite pentru orice produs pentru 79 de dolari pe an.

Tot mai multi utilizatori care adopta Amazon.com Prime renunta la cautarea produselor pe Google, care devine tot mai des o varianta "de rezerva" pentru consumatorii care nu gasesc ceea ce doresc sa cumpere pe Amazon.com, potrivit analistilor. Google domina inca segmentul cautarilor online din domeniul retail.

Citeste si:

Serviciul de retail online al Google nu va vinde produse direct clientilor, ci ii va directiona catre cele mai avantajoase oferte sau catre solutia care ofera cea mai rapida livrare, au afirmat sursele citate.

Compania vrea de asemenea sa creeze un serviciu de livrari care sa asigure onorarea comenzilor intr-una, maximum doua zile, contra unui comision, potrivit WSJ.

La crearea noului serviciu ar putea participa si compania de curierat United Parcel Service (UPS), noteaza publicatia americana.