De atfel si datele companiei de cercetare Gartner arata o crestere nesemnificativa a vanzarilor de computere personale in acest an (de 3,8% la 364 milioane de unitati) si una foarte mare a vanzarilor de tablete (de 260% la 63,6 mil. exemplare). Tabletele reprezinta un segment nou, care a inceput sa fie relevant pentru consumatori abia anul trecut odata cu lansarea iPad de catre Apple. Pana la introducerea pe piata a iPad tabletele erau folosite in special in zona de business.

De exemplu, japonezii de la Fujitsu sunt prezenti pe acest segment de cativa ani, printre utilizatorii acestor produse fiind companiile si institutiile din domeniul medical.

Au lansat o tableta rezistenta la apa

Insa la jumatatea lui octombrie Fujitsu a lansat pe piata japoneza Arrows Tab LTE F-01D, o tableta care functioneaza pe sistemul de operare Android si care este rezistenta la apa.

Deocamdata produsul este vandut doar in Japonia in parteneriat cu operatorul de telecomunicatii NTT DOCOMO, iar conducerea companiei nu poate spune cand ar putea fi vanduta tableta si pe piata europeana.