Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, incearca sa isi faca cunoscute produsele si serviciile de business si implicit sa atraga noi clienti prin lansarea unui joc video online care simuleaza activitatea din cadrul unei companii. Acest tip de promovare este prima astfel de tentativa din cadrul grupului Vodafone.
Un element important care a dus la alegerea internetului ca mediu de promovare pentru noua campanie este faptul ca online-ul este un canal mai interactiv decat mijloacele clasice de marketing precum televiziunea, radioul ori presa scrisa si, de asemenea, reuseste sa creeze grupuri de oameni care au in comun aceleasi lucruri.

„Construirea de comunitati este un pilon important pentru strategia noastra online. In online orice experienta este sociala”, afirma Laura Barbu, director pentru marketing online in cadrul operatorului.

Platforma de comunicare “Manager SRL" vine in continuarea celor trei campanii “Aveti idei. Avem solutii” lansate din octombrie anul trecut si pana acum. Aceasta serie de reclame prezinta viata din cadrul unei companii, iar rolul principal, cel al patronului Sere, este interpretat de Vlad Ivanov, un actor cunoscut publicului in special pentru rolul din filmul “4 luni, 3 saptamani si 2 zile”.

Vodafone: Avem 50% din piata de comunicatii mobile de business

„Dupa mai multe executii TV de succes, am ales acum sa comunicam serviciile noastre din zona de business printr-un canal care devine din ce mai relevant pentru advertiseri - cel online, si mai mult, prin intermediul continutului video, care tot mai relevant pentru mediul online”, a declarat Richard Ihuel (foto), director de brand si experienta consumatorului in cadrul Vodafone Romania.

Potrivit companiei, Vodafone ar fi lider pe piata de business a comunicatiilor mobile din Romania, cu o cota de piata de peste 50%. Oficialii operatorului afirma ca sase din zece companii din Romania sunt clienti Vodafone.

Internetul devine un mediu tot mai important pentru atragerea de noi clienti avand in vedere ca oamenii petrec tot mai mult timp online si prefera sa se informeze in foarte multe cazuri de pe internet.

1,7 milioane de vizitatori in noiembrie pe site-ul companiei

De exemplu, luna trecuta site-ul de internet al operatorului a avut circa 1,7 milioane de vizitatori.

Noua campanie va fi promovata de asemenea pe retelele de socializare, Vodafone fiind de altfel de trei ani cel mai vizibil brand in social media, conform clasamentului Top Social Brands realizat de revista Biz.

Jocul este disponibil din 5 decembrie la adresa www.managersrl.ro, iar conform scenariului utilizatorii trebuie sa conduca angajatii SRL in locul patronului Sere care pleaca in vacanta. Rolurile salariatilor sunt intrepretate la fel ca si in reclamele de pe televiziune de actorii romani Vlad Ivanov (SERE), Elena Voineag (Carla), Ilinca Harnut (Ioana), Andrei Serban (Rares), Alexandru Gatstramb (Oli) si Cristian Balint (Johnny).

Jocul permite identificarea tipologiei de manager din care fac parte utilizatorii, prin realizarea de profiluri diferentiate in functie de diverse criterii (leadership, rapiditatea si popularitate).

In functie de rapiditatea cu care iau anumite decizii si de performantele lor in rolul de manager al firmei SRL, utilizatorii vor primi puncte si, la sfarsitul jocului, un loc in clasamentul final.

Practic, cei care obtin peste 50 de puncte se pot inscrie la tragerea la sorti pentru castigarea unei carti "Steve Jobs-Secretele Inovatiei”. In fiecare saptamana timp de aproximativ trei luni vor fi premiati 100 de utilizatori.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri