Toate magazinele sunt amplasate in centre comerciale si au fost construite dupa noul concept de magazin experimental, produsele fiind in permanenta in functiune, pentru a putea fi testate in mod direct de clienti, inainte de a fi achizitionate.

Cele cinci noi magazine cresc dimensiunea retelei Flanco cu 4600 mp, pana la 41.500 mp si numarul angajatilor cu 60, pana la 870 angajati in toata tara. Flanco estimeaza ca cele 5 noi magazine vor contribui cu 4% la cifra de afaceri din 2011.

Cea mai recenta deschidere de magazin a avut loc la jumatatea lunii decembrie in Ramnicu Valcea River Plaza, unde retailerul a inaugurat o unitate de 650 mp, in urma unei investitii de peste 2 mil lei.

“Flanco a deschis in total in acest an 14 noi magazine, bugetul de investitii pentru intregul an ridicandu-se la 37 mil lei inclusiv stocurile de marfa. Cresterea spatiului de vanzare este primordiala pentru castigarea de noi cote de piata”, a declarat Gabriel Peres, sales director Flanco.

Citeste si:

Retailerul are o retea de 75 de magazine si vrea ca la finalul anului sa detina 12% din piata de retail electroIT care este estimata la 1-1,1 miliarde de euro.

Astfel, compania va ajunge in 2011 la un business de circa 120-130 de milioane de euro, fata de aproximativ 100 de milioane de euro anul trecut.

Conducerea Flanco isi doreste sa inregistreze un profit net in jurul a 1% din cifra de afaceri.