Firma din Coreea de Sud, care a devenit cel mai mare producator de smartphone-uri in trimestrul trei, castiga cota de piata prin design modern si un numar ridicat de produse, pe masura ce concurenti precum HTC, Nokia sau BlackBerry se zbat sa starneasca interesul consumatorilor.

Samsung a raportat profit operational de 4,5 miliarde de dolari in trimestrul patru, in crestere cu 73% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Desi a intrat pe segmentul smartphone-urilor, cu adevarat, abia in 2010, aceasta divizie a devenit rapid cel mai mare generator de venituri pentru companie.

Compania estimeaza ca a vandut in trimestrul patru un record de 35 milioane de terminale mobile, in crestere de la 27,8 milioane terminale in trimestrul trei. In 2012, analistii estimeaza ca Samsung va comercializa circa 170 milioane de smartphone-uri, in crestere puternica de la circa 95 milioane anul trecut.

Pe de alta parte, compania inregistreaza scaderi ale vanzarilor pe segmentul de cipuri de memorie, pe fondul scaderii comercializarilor de PC-uri.