Compania Spectrum, partener Oracle pe piata romaneasca, a anuntat lansarea unei solutii performante de Business Intelligence creata pentru retelele de supermarketuri.

Spectrum a optat pentru dezvoltarea solutiei proprii de Business Intelligence pe baza tehnologiei Oracle Express Server, care are avantajul de a fi un produs foarte stabil, usor de utilizat de catre clientii finali, acoperind totodata toate necesitatile specifice analizei multidimensionale.

Inca din anul 2005, Spectrum a sesizat schimbarile care se profileaza in industria de retail si a anticipat faptul ca scalabilitatea, siguranta in functionare si robustetea solutiilor oferite de Oracle pot oferi avantaj competitiv clientilor sai din acest sector.

"Am raspuns favorabil solicitarii Spectrum si am sustinut decizia sa de
adoptare a tehnologiei Oracle, prin transfer de cunostinte, suport de migrare si activitati comune de marketing. Rezultatul s-a vazut in sase luni de la incheierea acestui parteneriat", a afirmat Dan Garlasu, Technology Sales Director la Oracle Romania.

Oracle Express Server, conceput special pentru retail

Express server este un motor avansat de calcul si data cache care furnizeaza procesare analitica (OLAP) prin intermediul unei suite de platforme web sau client-server. Bazat pe un model de date multidimensional, Express server este optimizat pentru operatii matematice, financiare, statistice sau temporale, precum si pentru operatiuni de prognoza, modelare si scenarii multi-user de tipul "ce-ar fi daca". Solutia Spectrum acopera intreaga arie a cerintelor de analiza, raportare, integrare si managementul datelor care fundamenteaza sistemul de suport decizional.

Citeste si:

Solutia Spectrum vizeaza atat partea de activitati operationale, cat si partea de analiza, indispensabila la acest nivel. Cu ajutorul solutiei Spectrum, clientii beneficiaza de un sistem modern de actualizare, procesare si analiza a informatiilor pentru urmarirea si managementul performantei organizatiei.

Analiza multidimensionala contribuie la optimizarea proceselor de business

Angst, unul dintre cele mai extinse lanturi de supermarketuri din Romania a ales solutia de Business Intelligence oferita de Spectrum pentru a obtine un control superior si o intelegere mai buna a proceselor de business, ceea ce-i permite optimizarea acestor procese pe baza analizei multidimensionale.

"Integrarea produsului Oracle Express Server in suita de aplicatii de retail Spectrum a fost o alegere reusita si inspirata. Prin furnizarea de informatii consolidate referitoare la structura de vanzare din cadrul retelei noastre de magazine, prin posibilitatile puse la dispozitie de tehnologia Oracle de a ne alege dimensiunile si indicatorii dupa dorinta noastra, putem lua decizii rapide si putem stabili strategii pertinente atat pe termen scurt cat si de durata", a declarat Stefan Padure, director comercial Angst RO.

"Prin analiza structurii de vanzare, prin informatiile referitoare la clientii nostri fideli, prin posibilitatile tehnice oferite de solutia Spectrum, putem lua decizii rapid, decizii care se reflecta in cresterea vanzarilor. Am ales produsul Oracle Express Server cunoscand viteza mare de raspuns care imi permite un management mult mai eficient al timpului", afirma Theodora Buricea, director de Marketing la Angst RO.