Compania LG Electronics va integra Flash in componenta telefoanelor mobile si a aparaturii digitale. Adobe Systems Incorporated si LG Electronics au anuntat incheierea de acorduri de licenta pentru tehnologia Macromedia® Flash®. Acordurile au ca obiect Flash Lite™ si Flash Player SDK (Software Development Kit), facilitand asigurarea de catre LG Electronics a unor interfete cu utilizatorul, continut si aplicatii cu suport Flash pe o gama larga de dispozitive mobile si produse de electronica de consum.

"Tehnologia Flash poate ajuta LG Electronics sa-si diferentieze in continuare produsele, intr-o piata unde interfetele antrenante cu utilizatorul si continutul captivant sunt la fel de importante pentru consumatori ca designul industrial al produselor in sine", a afirmat Al Ramadan, senior vicepresedinte al diviziei de solutii mobile si de dispozitive (Mobile and Device Solutions) la Adobe.

"Relatia noastra cu Adobe ne va permite intr-o mai mare masura sa oferim produse care, mai mult ca niciodata, sa iasa in evidenta", a afirmat Skott Ahn, vicepresedinte executiv la LG Electronics. "In piete cu un grad ridicat de competivitate cum este cea a comunicatiilor mobile, este important ca produsele noastre sa ajunga pe piata cat mai rapid posibil si sa aiba interfete si continut relevante pentru anumite audiente - fie acesta un adolescent din Seul sau un om de afaceri din Londra", a adaugat el.

Tehnologia Flash permite producatorilor de echipamente originale (OEM), producatorilor de dispozitive de electronica de consum si operatorilor sa furnizeze interfete cu utilizatorul bogate si adaptabile, oferind in paralel utilizatorilor experiente mai consecvente in folosirea dispozitivelor, a sistemelor de operare, procesoarelor si dimensiunilor ecranului. Prin exploatarea ecosistemului Flash – care include instrumentul de creatie Flash, mediul de rulare Flash Lite si o comunitate de peste un milion de designeri si dezvoltatori – Flash Lite poate reduce costurile de desfasurare si oferi continut si interfete de 3-5 ori mai rapid decat solutiile concurentei. In prezent, in intreaga lume exista peste 65 de milioane de telefoane mobile si echipamente electronice de consum, inclusiv televizoare, media playere, panouri digitale, camere, jucarii educationale, sisteme de navigatie auto si altele, echipate cu tehnologie Flash.