Reprezentatele sexului frumos sunt interesate de laptopuri (20%), smartphone-uri (20%) sau tablete (18%), in timp ce numai 14% dintre barbati sunt dispusi sa achizitioneze un laptop, 15% planuiesc sa cumpere o tableta si 17% intentioneaza sa isi cumpere un smartphone.

Singura categorie unde barbatii au depasit femeile la nevoile de consum tehnologic a fost segmentul televizoarelor LCD, unde barbatii au avut un avans de doua procente peste cel al sexului opus (19%).

Desi barbatii cunosc mai multe despre tehnologie si sunt - se presupune - la curent cu noutatile din domeniu, femeile sunt implicate in mai multe activitati in digital media, reiese din raportul Parks Associates.

Cand vine vorba despre ce dispozitive electronice sa cumpere, 32% dintre femei se decid mai usor, comparativ cu 26% dintre barbati care stau mai mult pe ganduri.

Vizionarea filmelor direct de pe internet sau postarea pozelor pe retelele de socializare sunt si acestea doua din aspectele unde femeile sunt peste barbati - in cifre, bineinteles.

Citeste si:

In studiu se mai arata ca 54% dintre reprezentatele sexului frumos prefera sa se joace pe retelele sociale, in timp ce numai 45% dintre barbati o fac.

Studiul realizat de Parks Associates s-a desfasurat la finalul anului 2011 pe un esantion de 2000 persoane, cetateni americani, cu varste de peste 18 ani.

Foto: davenportdesign.net