„Social Media castiga in fiecare zi noi utilizatori in Romania, iar multe dintre dialogurile pe care le avem cu utilizatorii serviciilor noastre au loc azi in mediul online. In ultimii ani am interactionat atat pe forumuri, cat si pe conturile noastre de Social Media. Lansarea Forumului Vodafone vine in completarea acestor actiuni, oferind un mediu dedicat, deschis tuturor clientilor care vor sa discute despre telefonia mobila. Alaturi de echipa noastra, prezenta 7 zile din 7 online, incurajam toti utilizatorii sa interactioneze, sa participe la discutii si sa sprijine comunitatea online,” a declarat Laura Barbu, marketing-online director, Vodafone Romania.

Pentru a putea interactiona pe Forumul Vodafone, utilizatorii trebuie sa se inregistreze cu informatiile de autentificare din contul MyVodafone.

Structura de discutii a noului forum este : Comunitate, Telefoane, Echipamente si Accesorii, Servicii, Self Care si Reteaua Vodafone, iar orice utilizator poate deschide o noua tema de discutie in aceste categorii.

Cum vi se pare initiativa companiei? Considerati ca utilizatorii vor prefera forumul moderat de reprezentanti ai operatorului sau un alt forum, precum Softpedia.ro sau Computergames.ro?