In structura cifrei de afaceri din Romania, cel mai mare aport l-a avut linia de business de proprietate intelectuala Charisma, care a generat venituri de 17,91 milioane euro, insemnand circa 81% din cifra de afaceri realizata de companie pe aceasta piata. Charisma ERP a contribuit cu 77% in aceasta cifra, sistemul dedicat managementului resurselor umane Charisma HCM a contribuit cu 17%, iar sistemul Charisma Medical Software cu 6%.

Segmentele de piata care au inregistrat cele mai mari ponderi au fost retail/distributie (32,9%), productie (21,9%), servicii (19,63%) si financiar bancar (13,16%). Printre companiile care s-au alaturat portofoliului de clienti Charisma in 2011 se numara Garanti Leasing, Muntenia Medical Hospital, Mobiup Online, Simba Invest, TCE 3 Brazi, Dinamica Impex, European Eye Centers, Coca-Cola, General Electric Bulgaria, MedLife, Niro Grup, Diana, Gral Medical, Metalplast, Scop Computers sau Prospectiuni.

In acelasi context, TotalSoft s-a clasat, pentru al doilea an consecutiv, pe locul 1 in topul furnizorilor de solutii ERP din Romania, conform studiului realizat de compania independenta de analiza de piata Pierre Audoin Consultants (PAC). Studiul, publicat in septembrie 2011, care a analizat cifrele de afaceri realizate in 2010 de catre 20 de jucatori din piata ERP romaneasca, au aratat o crestere a cotei de piata TotalSoft la 14% in conditiile unei stagnari a pietei ERP in jurul valorii de 100M Euro.

Divizia de Project Management Primavera a adus venituri de aproape 3 milioane euro, portofoliul de clienti depasind cifra prognozata de 650 de companii. Solutiile diviziei sunt prezente in toate domeniile de activitate: constructii civile, industriale si de infrastructura, proiectare, productie, retail, administratii publice, regii autonome, santiere navale, majoritatea clientilor provenind din domeniul oil&gas (cel mai reprezentativ contract fiind cel de consultanta in project management semnat cu SATORP – constructorul celei mai mari rafinarii din lume - Jubail Refinery).

Citeste si:

TotalSoft a lansat in 2011 o strategie de diversificare a portofoliului de solutii, atat prin produse software proprietare cat si prin incheierea unor parteneriate strategice. Pozitionarea companiei ca producator de software destinat dispozitivelor mobile a demarat prin lansarea de produse atat pe platforma iOS (Charisma Analyzer, Cell Monitor, Portfolio Management, Medical Software EMR, My Tasks), cat si pe platforma Android (Charisma Mobile SFA, dedicat fortelor mobile de vanzare).

In acelasi timp, compania a incheiat parteneriate strategice cu Tableau Software, unul dintre liderii mondiali in vizualizarea datelor si furnizorul celei mai puternice tehnologii de business intelligence din lume, cu Lumesse, cel mai titrat furnizor european in solutii de talent management, cu un portofoliu de peste 1900 de clienti in 70 de tari, dar si cu Eficientizare.ro, pentru furnizarea de solutii software de GPS Tracking. Acestora li s-au alaturat o serie de parteneriate strategice comerciale, precum cel semnat cu Lugera & Markler, in urma caruia Lugera va utiliza Charisma HCM ca platforma de furnizare a serviciilor BPO (Business Process Outsourcing) catre clientii sai din Romania, Slovacia, Cehia, Polonia, Croatia si Ucraina.

TotalSoft preconizeaza pentru anul 2012 o cifra de afaceri consolidata de 30 milioane euro si un profit operational consolidat la 5 milioane euro. In urmatorii 3 ani, TotalSoft are ca obiectiv depasirea pragului de 50 milioane euro cu o rata de profitabilitate de 20%, deci obtinerea unui EBITDA de minim 10 milioane euro.