Ask.com prezinta transformari minime de design, cu un logo rosu pe un fundal alb, casuta de cautare si un nou "toolbox" personalizabil cu shortcut-uri la 10 unelete de cautare precum harti, imagini, meteo, dictionar si cautare locala.

Ask.com si-a imbunatati uneltele sale de instructiuni pentru orientare si maps adaugand directii de mers, puncte de locatie care recalculeaza automat directiile, posibilitatea de a adauga cu un singur click drept un punct de pe harta la o ruta, fotografii aeriene ce pot fi combinate cu imaginile obisnuite ale straziilor, posibilitatea de a tiparii fotografiile aeriene in schimbul unei taxe.

Noile unelte includ cautare enciclopedica care afiseaza raspunsuri directe din Wikipedia, Houghton Miffin si altele si cautare desktop bazata pe Web pentru gasirea informatiilor de pe hard drive-ul computerului. Compania ofera deja o aplicatie de sine statatoare de cautare desktop.

Pe langa noul design si noile unelte, site-ul va incerca sa se deosebeasca de competitorii sai prin mai putine reclame si rezultate platite afisate, dupa cum au declarat executivii Ask.com.
Motorul de cautare, pozitionat al cincilea, de cativa ani trece printr-o perioada de restructurare. Anul trecut a fost achizitionat de IAC/InterActive Corp.