Majorarea businessului a fost determinata de castigarea de noi proiecte, in special pe piata externa, furnizorul de software fiind prezent prin solutiile sale si la nivel regional in tari precum Croatia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Ucraina, Bosnia, Slovenia sau Turcia.

Pe de alta parte, in Romania, compania a atras anul trecut aproximativ 160 de clienti.

„Pe piata locala am incercat sa miscam noi lucrurile: am apelat la promotii si am devenit mai flexibili in ce priveste furnizarea aplicatiilor Transart in rate sau in regim SaaS (Software as a Service) - model bazat pe inchirierea aplicatiilor si plata lunara a serviciilor consumate, devenind astfel mai accesibili din punct de vedere financiar”, a declarat Marius Iurian (foto), managing partner Transart.

Citeste si:

Compania este unul dintre principalii jucatori pe segmentul solutiilor mobile din gama SFA (sales force automation- automatizarea fortei de vanzari). Acesta solutii se adreseaza producatorilor cat si distribuitorilor din FMCG (bere, bauturi, cafea, alimente, cosmetice etc), industria farmaceutica sau din orice domeniu in care producatorul dispune de forta proprie, care desfasoara activitate de teren (reprezentanti vanzari, merchandiseri, promoteri, supervizori).

Compania furnizeaza solutii software pentru gestionarea resurselor unei companii precum ERP, SFA, WMS sau BI.