Cei care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a SmartID Dynamics au fost companiile din zona de productie (25%), transporturi si logistica (24,2%), retail si distributie (18,8%), servicii (17%) si utilitati cu 12%.

Pe de alta parte, cele mai bine vandute solutii ale companiei sunt cele de trasabilitate, cele pentru inventarierea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, cele pentru colectarea mobila a banilor, serviciile in teren, cele pentru managementul depozitelor (automatizarea proceselor logistice din cadrul depozitelor si magaziilor), automatizarea fortei de vanzari, tiparirea de bilete in teren, tiparirea de etichete raft pentru retaileri, tiparirea de carduri personalizate, cele pentru managementul centralizat al echipamentelor mobile utilizate in teren.

“Daca in 2011 strategia noastra s-a bazat pe diversificarea portofoliului de produse si solutii software proprietare prin incheierea de parteneriate strategice cu jucatori precum Motorola, Honeywell, Psion, DataLogic, Cisco, IBM, Hoft & Wessel, Microscan, Zebra si pe atragerea de specialisti, in 2012 ne dorim sa investim in cercetare si dezvoltare, sa ne consolidam prezenta in anumite zone geografice cu potential economic si sa mizam mai mult pe proximitatea fata de clienti”, afirma Daniel Boangiu, managing partner al Smart ID Dynamics.

Citeste si:

Conducerea companiei estimeaza pentru acest an dublare a cifrei de afaceri de pana la 6 milioane de euro, cu o rentabilitate de 20%.

Solutiile Smart ID se adreseaza mai ales industriilor de logistica, curierat, retail, productie, utilitati, sanatate si administratie publica.