Kaspersky Romania detine 20% din piata locala de securitate IT, conform datelor furnizate de companie.

Conducerea producatorului estimeaza ca vanzarile de software antivirus vor creste si anul acesta mai ales ca urmare numarului tot mai mare de atacuri informatice.

In jur de 50% din vanzarile companiei sunt pe segmentul consumer, acelasi procent fiind si pe zona de business, sustine Teodor Cimpoesu (foto), managing director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria.

Compania a inregistrat anul trecut venituri de aproximativ 612 milioane de dolari (443 mil. euro), in crestere cu circa 14% fata de 2010. Pentru regiunea EEMEA, din care face parte si Romania, procentul de crestere a fost de 15%, fata de anul precedent.

Cele mai bine vandute solutii in 2011
Printre solutiile Kaspersky cu cele mai mari vanzari in 2011 pe piata locala se numara Kaspersky Internet Security 2012 si Kaspersky Anti-Virus 2012 (pentru utilizatorii individuali) si Kaspersky Open Space Security (pe segmentul de business).

Citeste si:

Cat cheltuieste un roman, in medie, pentru solutiile AV
Solutiile de securitate comerciale, adica cele platite, sunt impartite pe esaloane de valoare, de unde vine si pozitionarea de pret diferita.

„Produsele superioare sunt plasate intr-un esalon de pret, pe cand cele standard spre gratuite, sunt asezate in altul, iar asteptarile clientilor sunt pe masura. Insa, o medie pentru toate categoriile nu ar fi relevanta. Pentru produsele superioare, media este la 50 de dolari“, explica Teodor Cimpoesu.

Estimari pentru 2012
In acest an compania pune accentul atat pe solutiile pentru segmentul corporate, prin servicii de securitate informatica dedicate infrastructurilor IT, cat si segmentul utilizatorilor individuali.

„Ne bazam foarte mult pe produsele si pe tehnologiile noastre, iar cele mai recente exemple sunt Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows - solutia de securitate endpoint pentru companii si Kaspersky Security Center 9 - consola de administrare folosita pentru configurarea suitei. De asemenea, ne vom concentra in continuare asupra sustinerii tuturor partenerilor Kaspersky Lab in Romania, atat prin programe speciale, cat si prin suport continuu pentru actiunile lor de marketing“, sustine Teodor Cimpoesu, managing director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria.