„Evolutia se explica atat prin castigarea de cota de piata, cat si prin generarea de business nou, ca urmare a implementarii unor campanii de marketing extrem de atractive. De asemenea, extinderea suprafetei de vanzare si plasarea noilor magazine in centre comerciale cu trafic mare au contribuit la dezvoltarea businessului Flanco in 2011", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Compania a ajuns la o suprafata de vanzare de 41.500 mp si un numar de 77 de magazine, dintre care 83% in galerii comerciale si 17% in locatii stradale.

Pe de alta parte, retailerul a avut un profit operational de circa 3,5 milioane de euro anul trecut.

Pentru 2012, conducerea retailerului isi doreste sa ajunga la o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro.

Citeste si:

Investitii de 3,5 mil. euro anul acesta

Flanco are bugetate pentru 2012 investitii de 3,5 milioane euro in deschideri si amenajari de magazine, avand in plan inaugurarea a pana la cinci puncte de vanzare sub noul concept lansat anul trecut. De asemenea, managementul isi doreste sa creasca cu 20% suprafata comerciala si cu 100 de persoane numarul de angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de dinamica vanzarilor.

La finalul anului trecut compania avea 870 de angajati, mai mult cu 200 fata de decembrie 2010.