Totodata reprezentantii companiei estimeaza piata de televizoare a fost de circa 600.000 de unitati, plasmele pierzand vertiginos cota de piata in favoarea LED-urilor.

Pretul televizoarelor s-a redus anul trecut cu circa 20% fata de 2010. Un alt segment cu un mare potential desi cu marje de profit mai mici este cel al masinilor de spalat vase, penetrarea acestora in gospodarii fiind de doar 3-4%.

Intreaga piata de electroIT a crescut in 2011 pana la 1,1 mld.euro, de la 1 mld. euro, retailerul estimand ca valoarea pietei se va cifra la 1,25 mld. euro la finalul anului curent.

De asemenea, in 2012, cheltuielile per cap de locuitor pentru produse electro IT ar putea creste cu 5-7% in timp ce preturile ar putea creste si ele, per total, cu ponderi situate intre 3-5%. In medie, romanii cheltuiesc pe produse electroIT 60 euro/an, sub nivelul altor tari din regiune.

Citeste si:

Online-ul va continua sa creasca in importanta anul acesta, la finalul anului acoperind o pondere de circa 19% din intreaga piata electroIT, evolutie cu 4 puncte procentuale fata de 2011.

Pe primul trimestru al anului curent retailerul estimeaza o crestere a afacerilor cu 40% comparat cu primele trei luni din 2011. Compania urmareste sa atinga anul acesta o cota de piata de 13,5% fata de 11% in 2011.